dilluns, 9 de febrer del 2009

Trama 1

2 comentaris:

  1. Salud, senyor Valdés, som en Joan Sans.
    Enhorabona, per fí t'has decidit a mostrar un poquet del que guardes a ca teva, un poquet del que guardes dins teu.
    Crec que ens has donat a tots una alegria...
    Fa uns mesos, tornant de nit a casa i mirant el cel ple d'estels, em vaig adonar que sempre tenia en front "orió". Fa uns dies, fent el mateix camí, també de nit, vaig observar que els estels havien canviat de lloc, i al davant tenia el "carro major"... Vaig pensar que encara que anava per una carretera, els estels m'indicaven un camí, com als viatgers antics.
    Crec que la gent ja no observa el cel.
    Tú, sé que si que observes el cel, però curiosament, el teu cel d'estels i constel·lacions, ens l'ofereixes a tots després d'observar dins teu...qui sap fins on arriba el teu cel i quants estels hi tens alli dins.
    Enhorabona desde Sa Colonia de St Pere.

    ResponElimina
  2. Gràcies Joan , per jo ha estat molt important poder participar en aquesta exposició amb pintors ,escultors ,fotógrafs que admir per la seva trajectoria i la seva obra. Viure a les illes encara ens permet tenir el privilegi de veure els estels i poder reconèixer on som i a on estem.
    Salut

    ResponElimina